Wednesday, November 30, 2011

Sblum berkerja...

Hari ni dah start tayangan filem OMBAK RINDU... huhuu.. cam biasa excited nak tgk citer ni.. coz aku dah baca novel dia. Aku ni kan.. kalu dah baca novel, then ada filem yg diadaptasikan dari novel mula lah terkinja2 nak tgk. Semalam masa g alamanda ngan kenet n ateng waktu lunch singgah gak kat TGV konon nak booking tiket sekali tgk utk hari ni FULL HOUSE. Call abey ckp FULL HOUSE. Abey ckp x pe.. esok = hari ni dia nak bawak aku tgk kat tmpat yg x ramai org... huhhhhuhu... so today aku mungkin dpt tgk kot OMBAK RINDU. ermmm persoalannya skrg best ke cerita dia?? adakah sedih macam aku menangis baca Novel dia??? hhuhuu.. x pe mlm ni kita pi tgk n rungkaikan persoalan....

Kenapa nak update blog ni cam lemau je ... uhhhhhhhhhhh... mcm malas nak citer.. bila dah malas... aku pun nak chow lahh.. oklah esok aku cuba update lagi ye... esok aku g tahu review aku pasal OMBAK RINDU ni... ok chow.. daaa

No comments:

Post a Comment