Wednesday, October 12, 2011

Khamis....

As salam semua..

dah lama x update blog ehh...dah mula dah... kemalasan melanda diri ... masa mula2 blog ni di bukak.. perasaan meluap2 nak update.. skrg nan hado!!!... sepanjang minggu ni aku agak busy sikit... busy apa pun.. busy konvo... huhuhu.. eh fizah dah konvo ke...lama lagi tu... ada 4 thn lagi larr... tu pun kalu tak da kantoi anysubject...hehehehe... ala student kat tmpat aku keje ni.. diorg dah grad... so aku sebagai support staff kena lah support keperluan yg diperlu kan...

nak update apa ye... ermmm idea pun x der ni... oklah sekurang2 nya aku dpt lah tulis dlm blog aku ni.. sepatah 2 kata jugakkkan... dari x berupdate langsung...oklah ye.. aku nak buat keje... nanti bila ada masa or idea aku update lagi... ok sekian.. wasalam...

No comments:

Post a Comment